Thursday, December 6, 2007

Ciungaletele

de la fword despre ciungaletele

Spicuiri din "about me" :

rulez fain la cs, am fani multi prin d.arena ... imi place sa trag ca PeRRy cu ak-ul .. sa ma pun in fund si sa apas ... arma mea preferata e 5-1, pentru ca are multe gloante si pot apasa la nesfarsit ... imi place mult, sa sufar pe forumul pgl cu jucatorii necunoscuti sau prea praf ... de ii bat 16-0, la lama si cutit, daca-i prind pe harta. Pasiunea mea este sa ma bat cu cartonase pokemon si sa fiu cel mai tare
Sunt un gagiu tare si smecher, toti din cartier ma stiu de frica. Ii rup cu bataia daca se ia vreunu de mine, si daca vor sa ma atinga ii costa 10$. Imi place sa beau 3 litri de cola pe zi, si sa mananc chipsuri pana nu mai pot, sa imi traiesc dupa-amiezile si uneori noptile prin sali consacrate PGL. Noaptea de altfel, in general nu dorm, umblu prin discoteci si agat gagici pe care le rezolv pana dimineata, mereu am 3 prezervative la mine, de rezerva ... da inca n-am gasit o tipa mai buna decat alina aia din banca a 3-a de la mine ... aia e buna rau ... imi place sa ma imbat la petreceri si sa dansez pe manele pana dimineata, sa dansez cu gagicile pe mese si sa le dezbrac incet incet. Ca masina, imi place aia misto cu sigla un cerc taiat in 3, ma plimb des prin cartier cu prietenii cu masina aia. Stiu multe pozitii in pat, chiar si KamaSutra sau BDSM ... Zilnic bat cate un fraier la scoala si ii fur banii de buzunar, pai cine-s ei sa aibe bani de buzunar in scoala mea ?


Ciungalete profile

0 comments:

Newer Post Home

Blogger Template by Blogcrowds